حصريات ميجو
يـــعنى ايه فوتوشوبــــــــــــــــــــــ 1327711441101
حصريات ميجو
يـــعنى ايه فوتوشوبــــــــــــــــــــــ 1327711441101
حصريات ميجو
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

{ااغانى عربى}{ اغانى شعبى}{ لوبات}{مهرجنات}{العاب}{اغانى اجنبى}{بروجكتات وشروحات توزيع وهندسة صوتية}{برامج} {دروس ومستلزمات الفوتوشوب} {واقسام للشباب والبنات}

الرئيسيةيـــعنى ايه فوتوشوبــــــــــــــــــــــ 1328841651991http://7asreatsأحدث الصورالتسجيلدخول

يـــعنى ايه فوتوشوبــــــــــــــــــــــ

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
DESIGN TANGO 2012
مشرف اقسام الفوتوشوب
مشرف اقسام الفوتوشوب
DESIGN TANGO 2012

يـــعنى ايه فوتوشوبــــــــــــــــــــــ Empty
مُساهمةموضوع: يـــعنى ايه فوتوشوبــــــــــــــــــــــ   يـــعنى ايه فوتوشوبــــــــــــــــــــــ Icon_minitimeالأحد يناير 08, 2012 5:00 am

بسم الله الرحمن الرحيم

الاول انا اعرفكم بنفسى ...... انا اسمى هاشم .. شهرتى تــــانجو .. بــــأذن الله نطلع المنتدى لى اعلى مستوى بس هو عايز شغل و ربنا معانا

نيجى بقا لموضوعنا الرئيسى يعنى ايه فوتوشوب

الفوتوشوب ده ... من نظرى و انا عارف ان كلو يتفق معايا فى الموضوع ده

حاجه فنيه من احساس المصميم .. ازاى يتعمل ديزاين بأحتراف . ازاى تقطع الصوره . ازاى تركب جزء معين من شخص على جسم شخص تانى

كل ده حــــــــــــــاجه اسمــــها فن ....

انا الحمد لله مش بكلم وخلاص لو حد مش عارفنى يسئل عنى كل الا بيوزع ابتدأ من اوكا لغايت اصغير موزع الحمد لله يعرف تانجو

والا ما يعرفنيش ده يبقا اولا مش اتقابل بيه ثانيا انا الحمد لله لم حد بيشوف التصميم الا انا عاملو الحمد لله بيعجب بيه

و انا و الله مش بشكر فى نفسى بس انا بقول علشان ما حدش يقولى ده بيكدب او بيضحك علينا بــأذن الله هيتم رفع كل شغلى و انتو الا تقيمه

.. سؤال كله بيقولو ازاى ابقا فوتوشوب
ياعم انا لسه هجيب صوره و بعد كده هقطع عليه و بعد كده اضرب اكشن او اضرب فلاتر عليها و بعد كده اصميم ...

انا عارف كل ده و انا نفسى حصل معايا الحوار ده بس العزيمه الا جواك انت هى الا هتقرر تبقا فوتو ولا لا ....

بـــــــــــــــأذن الله هنتعرف على بعض ... من خلال المنتدى الا هيبقا جامد بأذن الله ...

و انا بحى الزعيم مــــــــــــــــــــاجد بـــأمانه شغلك من اولها شغلو جدى اوى ...
و اشوفكم فى مواضيع تانيه بأذن الله
migo9

.: رئيس جمهوريه امبابه :.
.: رئيس جمهوريه امبابه  :.

مُساهمةموضوع: رد: يـــعنى ايه فوتوشوبــــــــــــــــــــــ   يـــعنى ايه فوتوشوبــــــــــــــــــــــ Icon_minitimeالأحد يناير 08, 2012 5:16 am

تمام ياصاحبى وأتشرف بوجد واحد زيك معايا وانا عارف انك هتكسر الدنيا بشغلك فى المنتدى
ومتائكد من ده

و فى أنتظار المزيد
MahMouD..ELjoKeR

.: المشرف العام :.
MahMouD..ELjoKeR

مُساهمةموضوع: رد: يـــعنى ايه فوتوشوبــــــــــــــــــــــ   يـــعنى ايه فوتوشوبــــــــــــــــــــــ Icon_minitimeالخميس يناير 12, 2012 2:32 am

Teslm ya Tangoo يا تـــــــــــــــــانجو يا جاااااامــــــــــــد
يحيي الاسمر
نائب المدير
نائب المدير
يحيي الاسمر

مُساهمةموضوع: رد: يـــعنى ايه فوتوشوبــــــــــــــــــــــ   يـــعنى ايه فوتوشوبــــــــــــــــــــــ Icon_minitimeالإثنين يناير 16, 2012 7:39 pm

الله ينور يابرنس واحنا نتشرف بإنك معانا

يـــعنى ايه فوتوشوبــــــــــــــــــــــ
صفحة 1 من اصل 1