حصريات ميجو
حاجه مهمه جدا بعد اذنكم  1327711441101
حصريات ميجو
حاجه مهمه جدا بعد اذنكم  1327711441101
حصريات ميجو
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

{ااغانى عربى}{ اغانى شعبى}{ لوبات}{مهرجنات}{العاب}{اغانى اجنبى}{بروجكتات وشروحات توزيع وهندسة صوتية}{برامج} {دروس ومستلزمات الفوتوشوب} {واقسام للشباب والبنات}

الرئيسيةحاجه مهمه جدا بعد اذنكم  1328841651991http://7asreatsأحدث الصورالتسجيلدخول

حاجه مهمه جدا بعد اذنكم

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
العالمى DJ
حصراوي (نشيط)
حصراوي (نشيط)
العالمى DJ

حاجه مهمه جدا بعد اذنكم  Empty
مُساهمةموضوع: حاجه مهمه جدا بعد اذنكم    حاجه مهمه جدا بعد اذنكم  Icon_minitimeالسبت فبراير 23, 2013 11:20 pm

[b]اايه هى طريقه التسجيل الصحيحه اسجل مع اللوب ولا اسجل وبعد كده اعمل اللوب عشان انا بعمل اللوب وبيبقى تمام لوحده بس بحس ان الصوت عالى حتى بعد مايتمستر Crying or Very sad وعاوز اعرف اركب فلاتر الماستر ازاى عشان مستوى التراك يكون واحد مش عالى فى تراك وواطى فى تراك تانى وبرده احيانا بحس ان الصوت حاد اوى مش ناعم على اللوب Crying or Very sad انا بحاول اظبط كل حاجه وبعتمد على اذنى Wink بس ياريت لو فيه حد ممكن يساعدنى ويقولى الطريقه الصحيحه للتسجيل عشان احس ان الصوت مظبوط مع اللوب او الموسيقى وناعم مش حاد scratch وطريقه تركيب فلاتر الماستر وشكرا انا عارف انا هتعبكو معيا بس بجد ده احسن منتدى cheers بيخدم الاعضاء وشكرا
رمضان علام
...::| حصراوى جديد |::...
...::| حصراوى جديد |::...
رمضان علام

مُساهمةموضوع: حاجه مهمه جدا بعد اذنكم أمس في 11:20 pm   حاجه مهمه جدا بعد اذنكم  Icon_minitimeالأحد فبراير 24, 2013 2:02 am

مشكور
migo9

.: رئيس جمهوريه امبابه :.
.: رئيس جمهوريه امبابه  :.

مُساهمةموضوع: رد: حاجه مهمه جدا بعد اذنكم    حاجه مهمه جدا بعد اذنكم  Icon_minitimeالثلاثاء فبراير 26, 2013 8:11 pm

سجل على لوب

وخلى صوتك يوبقا ماشى مع اللوب ده ادئك انتا

اوزن التركات ب ودنك كويس

ومع التدريب كلو يوبقا تمام

يالتوفيق

حاجه مهمه جدا بعد اذنكم
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» مساعد بعد اذنكم ضرورى
» بعد اذنكم محتاج بروجيكت ضرورى
» اي حد عايز حاجه في التوزيع او الهندسه انا في الخدمه
» اي حد عايز حاجه في الهندسه والتسجيل انا في الخدمه
» حصريآ اهم فلاتر شركه تايم ورك للهندسه الصوتيه والفلاتر مهمه جدآ لصناعه بصمات الصوت صناعه بصمات الصوت من حصريات شعبى