حصريات ميجو
ارجو دخول رئيس الموقع هااااااااااااام 1327711441101
حصريات ميجو
ارجو دخول رئيس الموقع هااااااااااااام 1327711441101
حصريات ميجو
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

{ااغانى عربى}{ اغانى شعبى}{ لوبات}{مهرجنات}{العاب}{اغانى اجنبى}{بروجكتات وشروحات توزيع وهندسة صوتية}{برامج} {دروس ومستلزمات الفوتوشوب} {واقسام للشباب والبنات}

الرئيسيةارجو دخول رئيس الموقع هااااااااااااام 1328841651991http://7asreatsأحدث الصورالتسجيلدخول

ارجو دخول رئيس الموقع هااااااااااااام

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
واحد بس
...::| حصراوى جديد |::...
واحد بس

ارجو دخول رئيس الموقع هااااااااااااام Empty
مُساهمةموضوع: ارجو دخول رئيس الموقع هااااااااااااام   ارجو دخول رئيس الموقع هااااااااااااام Icon_minitimeالإثنين فبراير 06, 2012 11:17 am

بصراحة يا جماعة انا لما تخلت هنا لاقيتكو اشباح بجد وانا طلبي صغير ونفسي يكون موضوج هنا
عاوز بروجكتات كتير توزيع شعبي و كلاسيك و شروحات اضافة فلتر في البرنامج الفروتي لوب وعاوز مجموعة لوبات من غير توزيع + السرعة من فضلكم بس يكونكو جداد جدا وانا طبعأ طلب الطلب دا من عشمي فيكم انو يتنفز شكرآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ
migo9

.: رئيس جمهوريه امبابه :.
.: رئيس جمهوريه امبابه  :.

مُساهمةموضوع: رد: ارجو دخول رئيس الموقع هااااااااااااام   ارجو دخول رئيس الموقع هااااااااااااام Icon_minitimeالإثنين فبراير 06, 2012 12:49 pm

اول اهلآ وسهلآ بيك فى منتدانا

المهم مش ده القسم المناسب عندك قسم طلبات الاعضاء تانى حاجه عنوان الموضوع مش مناسب لطلبك

بس ععلشان اول طلب ليك مش هسفك

اضغط هنا لتحميل مقاطع لوبات والسرعه

بالنسبه للبروجتات خير ربنا كتير عندك اكتر من 20 بروجكت فى المنتدى بروجكتات تمام اوى

بالنسبه لاضافه الفلاتر شرح فيديو اهو

اضغط هنا للتحميل

ياريت بعد كده طلباتك تكون فى قسم طلبات الاعضاء

واحد بس
واحد بس

مُساهمةموضوع: رد: ارجو دخول رئيس الموقع هااااااااااااام   ارجو دخول رئيس الموقع هااااااااااااام Icon_minitimeالخميس فبراير 09, 2012 8:27 pm

عنيه ليك يا نجم معلش علي الخطآ وارجوا المزيد من لوبات من غير توزيع انا كل اللي في المنتدي حملته

ارجو دخول رئيس الموقع هااااااااااااام
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
»  بروجكت توزيع راب رومانسى شعبى اسكندرانى شعبى مصرى توزيع دى جى ماجد ميجو رئيس جمهورية امبابه
» طلب صغير ارجو الرد بسرعه
» ارجو الدخول و شكراا للادارة على الكلام الى مش تمام و الاتفاق الى احنا اتكلمنا فيه
» ممدوح حمزة: المجلس العسكري في مأزق.. ولا رئيس قبل الدستور
» ممكن حد يساعدنى لو تسمحو وبالأخص (م م م ميجو ) رئيس جمهوريه امبابه